Zwroty i reklamcje
Zwroty
Chcesz dokonać zwrotu? Masz do tego prawo – kupując w sklepie internetowym, możesz odstąpić od umowy i zwrócić nieużywany towar w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję krok po kroku, w jaki sposób to zrobić, by cały proces przebiegł prawidłowo i szybko.
- Przygotuj paczkę
- Przygotuj formularz zwrotu. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy. Upewnij się, że wszystkie dane są wpisane poprawnie.
- Starannie zapakuj zwracane produkty – nieużywane i w fabrycznym opakowaniu. Koniecznie zadbaj o zabezpieczenie przesyłki przed uszkodzeniami!
- Nadaj paczkę ze zwrotem
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
Balsam Sp. z o.o.
ul. Ostrobramska 101A
04-041 Warszawa
Możesz także nadać ją do Paczkomatu InPost:
WAW11HO
ul. Dobra 42
00-312 Warszawa
Koszty odesłania zwracanego towaru leży po Twojej stronie. Gdy tylko przesyłka ze zwrotem do nas dotrze, powiadomimy Cię o tym poprzez e-mail.
Poczekaj na zwrot środków
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwracanych produktów w magazynie. Realizujemy zwroty przelewem bankowym. Jeżeli zamówienie opłacone było za pośrednictwem PayU, imoje lub przelewem tradycyjnym, środki zwracamy na numer konta, z którego dokonano płatności. W przypadku płatności przy odbiorze zwrot następuje na numer konta wskazany w formularzu zwrotu.
Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, by zakupy w sklepie internetowym Polish Nature były dla Ciebie w pełni satysfakcjonujące. Jeżeli jednak zamówione przez Ciebie produkty są wadliwe lub wybrakowane, złóż reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową – najlepiej od razu po stwierdzeniu nieprawidłowości. Jak to zrobić?
- Wyślij do nas wiadomość e-mail
- Pobierz i uzupełnij formularz reklamacji. Upewnij się, że wszystkie wprowadzone informacje są poprawne – to podstawa do wszczęcia procedury reklamacji.
- Napisz wiadomość e-mail na adres: kontakt@polishnature.pl. Powinny się w nim znaleźć:
- Numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja
- Informacja o tym, który produkt chcesz zareklamować
- Wypełniony formularz reklamacji
- Zdjęcie reklamowanego produktu
- Poczekaj na odpowiedź
Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od zgłoszenia i skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie dla Ciebie – wymianę produktu lub zwrot środków. Jeżeli na przesłanym do nas zdjęciu wykażesz, że produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową, pokrywamy koszty odesłania produktu do nas – prześlemy Ci mailowo etykietę zwrotną.
Jak odesłać reklamowany produkt?
Starannie zapakuj reklamowany produkt razem z wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu, zabezpieczając paczkę przed uszkodzeniami. Naklej etykietę, którą wysłaliśmy Ci w wiadomości e-mail. Wyślij ją na adres:
Balsam Sp. z o.o.
ul. Ostrobramska 101A
04-041 Warszawa
Pamiętaj, że reklamacji podlegają jedynie produkty wadliwe lub niezgodne z umową. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.